Rob en Kina Deep South

Vertrek naar Atlanta

We zijn er klaar voor. Koffers gepakt en we wachten op Marije. Zij brengt ons naar Schiphol. Eerst naar London Heathrow en dan naar Atlanta Hartsfield-Jackson met BA. De vlucht van London naar Atlanta duurde ruim 9 uur. De crew meldt ons dat ze op Atlanta airport best wel lastig zijn en moeilijk doen. Hopen dat we snel onze bagage hebben en dan lekker naar ons hotel in de buurt. Helaas het liep anders. De immigratie, vingerafdrukken en een foto, duurde en duurde maar voort vanwege de lange rijen wachtenden. Eindelijk na ruim anderhalf uur konden we naar onze koffers. Rob informeerde al waar het afhaalpunt van de rentalcars was, maar daar was hij te snel mee. Iedereen moest zijn koffers weer op een band zetten, want het werd weer gescreend. Evenals als wij en met ons alle andere reizigers. Weer in een rij en wachten, wachten enz. Dan ben je aan de beurt......schoenen uit, riemen en horloges af. De handbagage helemaal uitpakken en als de pieper afging werd je gefouilleerd. Ik dacht dat we binnen kwamen en niet meer vertrokken!!! OK, kunnen we nu dan gaan? Maar waar zijn de koffers? We volgen de bordjes en moeten met een treintje mee. Vijf haltes verder waar het een drukte van belang is, komen we in een bagage hal. Zoeken waar onze band is en ja hoor hebben we onze spullen. WELCOME IN AMERICA!!! De auto, een Chevrolet Impala stond voor ons klaar. Een kwartiertje rijden naar ons hotel, waar we heerlijk geslapen hebben en uiteraard hebben het uiteraard nog even over de hysterie van de Amerikanen gehad. Welterusten.

Marleen

Dag lieve Rob en Kina!
Jullie kregen er een 'vakantie' bij met wachten..., schoenen uitdoen (nou, doe je bij de kleuters ook dus dat ken je wel!), alle handbagage uitpakken, achter de koffers aan, met het treintje mee....en dan tot slot -gelukkig- de vondst van de koffers. En nu maar wennen aan die hysterie van de Amerikanen!
Welkom in de wereld die 'vakantie' heet. We hopen dat jullie heerlijk in slaap zijn gevallen.
Welterusten namens Hans en Marleen!

Peppino

Naar aanleiding van onze vorige ervaring qua inchecken, en dat van jullie nu hebben wij besloten om in het vervolg in badjas naar Schiphol te gaan, na alle controles kun je je gewoon gaan aankleden!!